19. srpna 2015

Miluju Itálii, miluju nákupy!



Pamatujete na můj "Whislist"? Tak díky narozeninám a dovolené v zemi módy Itálii, mám již skoro vše, i něco navíc, jak už to tak bývá. :) iPod Shuffle jsem dostala jako dárek. A dalším z dárků byly peníze, za které jsem si chtěla vybrat v Itálii kabelku. 


Jako první jsem si nakoupila náramky, protože ty jsou moje dovolenková klasika. Bez náramku není z letní dovolené cesta zpět. :) Kromě klasických korálkových, mne zaujaly i látkové, které se dají použít do vlasů jako gumička nebo klidně jako náramek. Další přišly na řadu zrcadlové brýle. To už bylo složitější, protože těch měli na každém rohu nepřeberné množství. Nakonec jsem zvolila zepředu černé rámečky a nožičky mají zebří vzor. 



Miluju Calzedonii a Intimissimi. Každý rok si pořídím nový model plavek. Letos jsem si počkala do Itálie a koupila si je tam. Ne proto, že by tam měli něco víc než mají tady u nás, ale prostě proto, že to tak vyšlo. 



Celý týden jsem při večerních procházkách pokukovala po kabelkách. Chtěla jsem jet ještě do outletu, a pak se rozhodnout jaká kabelka nakonec vyhraje. Původně jsem toužila po Obag kabelce - hitu letošního léta. Jenže, pořád jsem měla nějaké pochybnosti. Hlavně tu, že už je pomalu konec léta a tím pádem si ji už moc neužiju. Nehledě na její poněkud vyšší pořizovací cenu. Nakonec po poradě s kamarádkou, která v Itálii žije, a která nám po dobu našeho pobytu poskytla azyl, čímž jí děkuji, zvítězila kabelka opět italského výrobce, značky Alex-Max. Pravdou je, že plastovou, či chcete-li gumovou kabelku Obag má už tolik žen a dívek, že je na čase objevit něco nového, jiného a být zase trošku originální. Přesto, pokuď stále po Obag toužíte, ale i vám se její cena zdá přemrštěná, pořiďte si ji v Itálii. V základní verzi, tedy Obag standard s provazem a vnitřní taškou, vás tam vyjde v přepočtu zhruba na 1.630,- Kč a to už je příjemnější cena než našich 2.415,- Kč. Navíc mají na výběr více barev těl a více druhů vnitřních tašek. Takže pokud máte někoho v Itálii nebo se tam chystáte a chcete mít svou Obag neváhejte. :)

Vlevo: růžové psaníčko nebo crossbody kabelka         Vpravo: kabelka Alex-Max

V outletu jsem si pořídila dva náramky značky Fossil, tílko Miss Sixty, které oblečené vypadá lépe než na ramínku a přívěsek na klíče FURLA - italský výrobce kabelek, peněženek, bot a šperků. Ještě jsem si v outletu pořídila jednu věc, ale té věnuji samostatný článek. :) Již brzy!




PS: zahraniční dávka modní inspirace v podobě modních časopisů je příjemnou povinností! 



Žádné komentáře:

Okomentovat