5. srpna 2015

Můj WHISLIST na srpen


Dovolená v Itálii před mnou, narozeninová oslava před mnou, léto v plném proudu, zkrátka ještě mám nárok, důvod, si přát pár věcí, které bych si v srpnu ráda pořídila, nebo dostala!? Uvidíme.



V Itálii se určitě podívám po zrcadlových slunečních brýlích, které jsou hitem letošního léta. Líbí se mi v klasických pilotkách, ale z výraznými obroučkami a ještě lépe barevnými, tak to je absolutní top. U nás se dají sehnat například v New Yorker, Mohito, H&M.

Náramky, tak těch není nikdy dost, a v létě jsou důležitou součástí outfitu, čím víc, tím líp a hodně barevné. Není letní dovolená, abych přijela bez náramku. Krásné náramky seženete třeba v Bijou Brigitte. 

Ráda bych si pořídila menší crossbody kabelku. Líbí se mi od Michael Kors, po které se podívám v Itálii v Outletu. Ale dají se pořídit i krásné kabelky v běžných a cenově přijatelnějších řetězcích jako je Zara, Tally Weijl, Bijou Brigitte.

Byla jsem v knihkupectví koupit knížku pro dceru a na nástěnce Knižní Trháky mě zaujala knížka CHANEL & CO, Coco a její přítelkyně, nabízejí Knihy Dobrovský.

A konečně iPod Shuffle ve zlaté barvě. I když mám iPhone, konkrétně iPhone 6 Plus, který díky aplikacím využívám i při sportu a samozřejmě, z něj poslouchám hudbu. Vzhledem k velikosti telefonu, je ale dost nepraktické tahat ho po posilovně jen kvůli hudbě. Takže když zrovna nebudu potřebovat, aby mi telefon, potažmo aplikace sledovala trasu, kterou běžím, úplně mi postačí tenhle malý "zlaťák". :)

Krásné léto!


Žádné komentáře:

Okomentovat