8. března 2016

Jarní nákupní seznam


V mém diáři je sice pár poznámek a tipů na budoucí články na blog, ale žádný mi nepřišel vhodný, vlastně ani nevím proč, prostě pocitově. Znáte to!? :) Takže jsem si nalila skleničku vína a přemýšlela, které téma by vás mohlo aktuálně zajímat. Po pár locích francouzského růžového, mě napadlo spojení: trendy jaro, léto 2016 + oficiálně za pár dní Velikonoce (takže něco nového, aby nás beránek nepokakal) + žena pořád něco potřebuje = můj jarní nákupní seznam. :) Tedy věci, které mám v plánu si postupně nakoupit a oživit tak šatník nebo domov.






1. Sako nebo blejzr je základní část šatníku. Hodí se téměř ke všemu a i z obyčejného trička a džín   udělá uvolněný outfit s nábojem. Já toužím po delší variantě světlé barvy. :)

2. "Žena, která nenosí parfém, nemá budoucnost" , Coco Chanel. Čím jsem starší, tím jsem náročnější.  Miluju sladší vůně, ale ne dotěrné. Mám své stálice, ale ráda zkouším i nové. Nyní mám vytipované čtyři parfémy, uvidíme, který nakonec vyhraje. :)

3. Široké kalhoty, a když budou mít "paperbag waist" tak to nebude mít chybu. :) Krom toho, že jsou pohodlné a mají mnoho možností jak je kombinovat, je to i příjemná změna od úzkých kalhot. Budete se v nich cítit uvolněně a svobodně.


4. Zima končí, ale než nastoupí jaro v plné síle, mohl by se hodit oversized kabátek v pastelové barvě. 

5. Lodičky -  ještě nevím, jestli černé, ale možná spíš barevné nebo hadí vzor. Není nic jednoduššího, když chcete do celkového vzhledu vnést ženskost, než obout "high heels". 

6. Nutně potřebuju bílou košili s širokými rukávy nebo jiným zajímavým prvkem. A když ji neseženu podle svých představ, bude se šít! :)))

Pictures: Pinterest

7. Miluju svíčky a moc jsem chtěla vyzkoušet svíčky BYREDO. Tento nákupní bod jsem si již odškrtla, protože jsem si minulou sobotu udělala radost a koupila ji. A jsem nadšená. Je pravda, že její pořizovací cena je vyšší, ale dejte si ji na seznam přání, třeba k narozeninám, a vyzkoušejte ji. :)

8. Víte, že 70. léta  jsou jednou z inspirací módních návrhářů pro nadcházející sezónu, což znamená, že hippies styl, nyní Boho chic, je trefa do černého. Proto jsem si pořídila šaty přesně v tomto stylu a už se nemůžu dočkat, až je "vyvětrám". Vzhledem k tomu, že mají dlouhý rukáv, tak to bude brzy. :)

Popravdě, měla bych i další položky do seznamu, ale člověk si musí určit priority. :)))

Krásný den




Žádné komentáře:

Okomentovat