21. srpna 2016

OLYMPUS PEN E-PL7

@pinterest
 Když jsem začala před rokem blogovat. Byla jsem si jístá, že mi k tomu bohatě stačí můj iPhone, který mi prokáže stejnou službu jako foťák. Jistě, nějakou dobu mi to stačilo, ale nebylo to ono. S mobilem nešly "vykouzlit" fotky s rozostřeným pozadím. Ani outfitové fotky nebyly úplně ono. Takže na focení outfitů jsem si půjčovala zrcadlovku od rodičů. Ta sice fotí krásně, ale přeci jen je zapotřebí s ní umět a hlavně je celkem velká.

Začala jsem pokukovat po tom, co používají ostatní blogerky a blogeři. Většina z nich používá, troufám si říct, fenomén Olympus Pen. Jde o kompromis mezi zrcadlovkou a kompaktem. To znamená, že má velikost kompaktu, ale vlastnosti zrcadlovky. Další jeho výhodou je zabudovaná WiFi, díky které můžete na focené snímky pomocí aplikace Olympus Image Share okamžitě přenést do mobilu a sdílet s přáteli. Nebo díky této apce využít možnost dálkového ovládání foťáku. Další jeho výhodou je vyklápěcí dotykový displej, který si pohodlně nastavíte a nemusíte provádět žádné krkolomné polohy, když chcete vyfotit něco z určitého úhlu. O tom, že vzhled PENu je neskutečně designovou záležitostí, už snad nebudu ani mluvit. :) Navíc Olympus k němu vytvořil spoustu módních doplňků, se kterými můžete váš PEN stylově "rozmazlovat". Takže místo klasické brašny na foťák, budete mít krásnou kabelku nebo dokonce psaníčko. Všechny doplňky si můžete prohlédnout ZDE. O tom, že ho "nutně" potřebuju, už mě pak přesvědčil workshop Módního blogování, kde jsme měli možnost si foťáky vyzkoušet. Po jeho absolvování už bylo jasné, co si budu k letošním narozeninám přát. :))) A přání se mi splnilo a od celé rodiny jsem "můjolympus" dostala. :) Ještě mě čeká workshop, abych se s ním dokonale seznámila, ale už teď si ho moc užívám. :)
zdroj: Olympus



Zdroj: Olympus

Žádné komentáře:

Okomentovat