17. září 2016

FALL VIBES


Můj první nákup v butiku Re.Za selfish a láska na první dotek. :) Tak to jsou tyto maxi šaty s dlouhým rukávem. Původně jsem sice jela pro černé, ale byly vyprodané a "zbyly" na mě tyhle šedé a velká spokojenost.


Materiál je velmi příjemný, pružný a nijak extrémně se nemačká. Kdyby mi to nebylo blbý, tak v nich chodím pořád. :))) Jsou neuvěřitelně pohodlné, a s keckami na nohou je to outfit, ve kterém vydržíte celý den a ještě budete zářit. :) Pod šaty jsem si vzala aktuální hit, sportovní podprsenku. Jak jsem již psala, hodně mě tenhle trend baví. V podstatě tím, jestli šaty vezmete na holé tělo, nebo tílko, nebo třeba barevnou podprsenku, můžete obměňovat jejich celkový vzhled. Já jsem z nich nadšená a ještě půjdu do těch černých. :)







Sluneční brýle // MANGO, šaty // RE.ZA SELFISH, sportovní podprsenka // ADIDAS, boty // ADIDAS - Superstar, kabelka // SAVE MY BAG, černý náramek // Ade-Be Jewellery, stříbrný náramek // KIDULT, korálkový náramek // SPIRIT BEADS, hodinky // ESPRIT

4 komentáře:

  1. Saty Vam nesedi - hlavne v pazich a celkove bohuzel Vasi postave prilis nelichoti. Vlastne jsem se musela podivat na instagram Terezy Zimove, abych videla, jak pekne mohou vypadat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Jste mě pobavila, Aničko!!! :-D :D :D Krásný večer!

      Vymazat
  2. Ello jsou super, je mi jasné že být v nich celý den v kanceláři musí být moc příjemné a ne kolikrát se tlačit v džínách, jako dnes když se tak ochladilo. Za mě palec nahoru :)

    OdpovědětVymazat
  3. Saty jsou pecka!!! Hrozne ti slusi! Asi je taky nutne potrebuju :-)))!

    OdpovědětVymazat