10. listopadu 2016

BLUE COAT


Pro tenhle kabát z Promod jsem se nakonce do obchodu vracela, žádný jiný mě nezaujal na první dobrou. Chtěla jsem kabát jak k podpatkům, tak k teniskám. Jinou než černou barvu a délku ke kolenům. Myslím, že s kabáty, je to tak trochu jako třeba se svatebními šaty. Jakmile si oblékne ty, které vám sedí a při pohledu do zrcadla si říkáte to jsou ony, v těch se vdám, berte je a už se po žádných jiných nedívejte. :)
Až doma jsem pak zjistila, že k němu mám od loňska tenhle klobouk z Lindexu a spokojenost se ještě zvýšila. :) Fotila mě naše Andulka a já jí slíbila, že ty fotky dám na blog, ale nejsem moc kamarádka s programy na úpravu fotek, tak vás prosím o toleranci. :) Ale myslím, že potenciál v sobě má. :) Příště už zase fotky od Lenky.







kabát // PROMOD, klobouk // LINDEX, kabelka // FURLA, boty // ADIDAS, košile // H&M, džíny // PROMOD

Žádné komentáře:

Okomentovat