31. května 2017

MINIFESTIVAL A MÉ ÚLOVKY


V květnu, konkrétně o víkendu 12.5. - 14.5., proběhl v Praze festivalmini.cz, a šlo v pořadí již o třetí edici, tohoto krásného konceptu. První ročník, se uskutečnil v dubnu roku 2016 a od té doby se koná vždy dvakrát ročně, na jaře a na podzim. Já byla jeho účastníkem letos poprvé, a byla jsem naprosto nadšená. Celá myšlenka festivalu, se zakládá na představení menších, především českých značek, s originálními a kvalitními produkty, které se vymykají běžné nabídce.
I když už máte větší děti, stojí Minifestival za návštěvu. Objevíte tam spoustu značek s kvalitními produkty i pro větší děti nebo i pro vás dospělé. Na internetu byste tyto firmy hledali zdlouhavě, ale tady je máte krásně "na dlani". A pokud byste si náhodou nevybrali nic z bohaté nabídky produktů, alespoň se můžete občerstvit vynikajícím jídlem a pitím, které jsou rovněž velmi kvalitní a připravují je známé pražské kavárny. Já vám v dnešním článku chci představit mé favority festivalu, u kterých jsem buď nakoupila nebo to mám v plánu. :)

1. Přebalovací taška

Zdroj: LaMillou
Tuto přebalovací tašku, považuji za objev festivalu. Abyste tomu rozuměli, klasické přebalovací tašky mě moc neoslovily. Přijdou mi humpolácké, nehezké, a tak trochu degradující ženství. Ale zároveň vím, že miminko potřebuje opravdu hodně věcí, které je potřeba někam dát. Takže když jsem objevila stánek www.littleboss.cz, který nabízí produkty polské značky LaMillou, byla jsem štěstím bez sebe. Protože jejich přebalovací tašky, vypadají jako kabelky zvané "Shopper" a dostanete k nim i dust bag! :) Takže si připadáte, že si pořizujete luxusní kabelku v drahém butiku. A to se počítá ne!? Nicméně, vůbec se nebojte, že jde o polskou výrobu. Ne vše co je polské, musí být zákonitě špatné. Kabelky se nabízí ve dvou velikostech a dvou výbavách. Královská výbava obsahuje tašku, úchyty na kočárek, organizér na kočárek, malou taštičku na drobnosti a přebalovací podložku. Menší sada obsahuje pouze tašku, úchyty na kočárek a malou taštičku. Já pořídila tuto menší sadu, protože tu velkou na výstavě, v designu, který jsem si vybrala, neměli, ale chystám se dokoupit ještě organizér a řemínek přes rameno. Vše je vyrobeno z materiálu, který stačí otřít vlhkým hadříkem a je zase čistý. A co mě moc baví je fakt, že až nebudu tašku potřebovat ke kočárku, klidně s ní půjdu do práce. Mrkněte na stránky www.littleboss.cz a podívejte se na celý sortiment, který nabízejí. Je to fakt paráda. Sama už tam mám vybrané tipy na dárky, až se mě bude okolí ptát, co mají miminku pořídit. :)

2. Pletená deka

Zdroj: www.petiteetmars.com
Dalším z vystavovatelů byla firma www.petiteetmars.com, ve které jsem objevila pletené deky za velmi příjemné ceny. Vybírat můžete z několika velikostí, barev a materiálů. Vyrábí 100 % merino, 100% bavlna, nebo kombinace, 50% merino a 50% akryl, či 60% bavlna a 40% akryl. Já vybrala tmavě modrou deku ze 100% bavlny. Deka je krásně měkoučká a neštípe. Ve stejném provedení můžete mít i polštářky do postýlky nebo kapsář. Petite & Mars má spousty dalších vychytávek, usnadňujícím rodičům i dětem život. Já tam třeba ještě pořídila takové plastové klipy, kterými snadno přiděláte třeba ke kočárku plínku nebo hračku, aniž byste ho poškodili nebo to vypadalo, jako pěst na oko. Petite & Mars není e-shop, ale mají celkem hustou síť prodejen, kde je jejich zboží k dostání. 

3. Originální dárečky

Zdroj: www.mmmoje.cz
Tenhle stánek byl sice "pidi", ale s naprosto originálními, neokoukanými kousky pro děti i dospělé. Za značkou MMMoje, se skrývá maminka dvou malých dětí, která své produkty začala vyrábět právě kvůli nim, takže na testování má ty nejlepší odborníky. Její výrobky nejsou pestrobarevné, za to jsou originální, z kvalitních materiálů a s láskou dělané. Vždy vyrábí jen pár kusů, po kterých se v jejím e-shopu většinou hned zapráší. Krom hraček, oblečení a potřeb pro děti, u ní najdete i oblečení pro dospělé. Já sama jsem se zamilovala do jedněch šatů, neskutečný materiál, lichotivý střih, nádhera. Zároveň už mám na e-shopu vybrány další tipy na dárky pro našeho chlapečka a budu doufat, že až přijde na věc, paní Martina znovu naskladní. :) První je látkové leporelo, které je černobílé, barevné jsou pouze mašličky na jeho okraji. A baví mě proto, že když dítě povyroste, může se leporelo vybarvit barvičkami na textil. A druhým mým "must have" kouskem je porcelánový set, hrníček, mistička a talířek. A přiznávám, že si ho umím představit i pro sebe. :) Koukněte na stránky, najdete tam hnízda pro miminka, hrací deky, oblečení a mnoho dalšího.

4. Nejen látkové dekorace

Zdroj: www.kuskusdecor.cz

Pokud sháníte originální hračky, dekorace, lůžkoviny nebo drobné úložné prostory, pak je www.kuskusdecor.cz to pravé pro vás. S jejich produkty, můžete dát nejen dětskému pokoji originální vzhled za rozumnou cenu. Já u nich pořídila tzv. trojpytlíky na přebalovací pult. Taky mě zaujaly krásné koše třeba na hračky v několika velikostech nebo látkové girlandy ze 100% bavlny.

5. Hnízdo

Zdroj: www.mimiconcept.cz
Když se narodila naše Anička, neměla jsem o nějakém hnízdu pro miminko ani ponětí. Faktem je, že to malé čerstvé miminko, se v té "velké" postýlce trochu ztrácí. Většina miminek má ráda kolem sebe "jistotu" jakou měla v bříšku. Proto je mi tenhle "objev" strašně sympatický. Hnízdečko dáte do postýlky, miminko do něj zachumláte a ono se necítí tak nechráněné. Já jen řešila, jaké hnízdo vybrat. Na sociálních sítích je již spousta "maminek", které se pustily do šití nejen hnízd, ale kompletních textilií do dětského pokojíčku. Nejprve jsem byla rozhodnutá jít touto cestou, ale pak jsem se nějak "přejedla" fotek, kdy je postýlka "od hlavy k patě oblečená" do hvězdiček, puntíků nebo zvířátek a chtěla jsem něco jednoduchého, co nebude rušit celkový design postýlky nebo třeba košíku. Pak jsem dostala tip (za který mimochodem moc děkuju) na www.mimiconcept.cz a bylo rozhodnuto. Jejich jednoduchý design byl přesně to, co jsem hledala. Hnízdo jsem si u nich hned objednala, a pak byla už jen shoda okolností, že zrovna vystavovali i na Minifestivalu. Opět jde o českého výrobce, opět jsou to maminky, které své výrobky mají vyzkoušené na svých vlastních dětech, takže ví, co dělají. :) Dále nabízejí mantinely do postýlek nebo větší hnízda od 6 do 36 měsíců. 

Kompletní výbavu máme již téměř pořízenou a postupně ji uvidíte, ale těchto pár kousků, ze kterých mám opravdu velkou radost, jsem vám chtěla představit dřív a třeba i inspirovat jiné maminky. Pokud máte i vy, nějaké osvědčené tipy, tak sem s nimi. :) 

Mějte se krásně, Ella

Žádné komentáře:

Okomentovat