3. července 2017

HOLČIČÍ VÝLET


V minulém článku jsem Vám psala, jak jsme využili čas, kdy jsme byli bez Aničky. Ale aby to nebylo jen o práci, tak jsme si ho i zpříjemnili. Nebo lépe řečeno, já se ségrou (toho času také bez dcery), jsme si hned druhý den, po odjezdu našich ratolestí k moři,
udělaly výlet do Prahy. Spojily jsme příjemné s užitečným. Můj manžel začal s malováním naší ložnice a koutkem pro Kubíka, a lépe se mu pracuje, když mu nejsem za zády a nepopoháním ho. :) Takže byl rád, že jsme si naplánovaly celodenní výlet, a měl tak na práci klid. Také bylo potřeba dokoupit v Ikea ještě pár drobností, takže směr výletu byl jasný. Naplánovaly jsme si výstavu, nejprve to měla být výstava 13 komnat První republiky, která právě teď probíhá v Galerii Tančící dům, ale pak jsme to přehodnotily, a zašly se podívat na čerstvě otevřenou výstavu GOTT MY LIFE na Náplavce na Rašínově Nábřeží. Toto rozhodnutí se ukázalo jako velmi vydařené, protože každou sobotu od 8 h do 14 h probíhají právě na Náplavce farmářské trhy a jsou boží!!! Tolik dobrého jídla a pití, všude to voní, všichni se usmívají a posedávají kolem Vltavy. Nádherná atmosféra. A těch řezaných kytek... Bydlet v Praze, jsem tam každou sobotu. :)

Nejprve jsme šly na výstavu, která se koná na lodi u farmářských trhů. Výstava není špatná, ale čekala jsem asi více informací a předmětů z mistrova soukromí :), ale jde především o průřez jeho pěveckou kariérou, spoustu fotek, nahrávek, ocenění, apod. Co bylo zajímavé a svým způsobem vtipné, byly vystavené deníčky, které mu vedly jeho fanynky. Takže za mě výstava zajímavá, ale že bych měla chuť na ni jít znovu, jako třeba na výstavu Marilyn Monroe, tak to nemusím. :)


Po zhlédnutí výstavy, byl akorát čas oběda, a tím pádem, výborná příležitost, ochutnat nějakou dobrotu z farmářských trhů. Ale kterou!? Nevíte, který stánek dřív. :) Nakonec, vyhrály špenátové ravioli s pestem a smetanou, a k nim domácí malinová limonáda. Mňam! :) A kdyby jsem před sebou neměly už žádný jiný program, koupily jsme si i nějaké řezané květiny do vázy. 


Další naše kroky zamířily na letní POP UP akci, která byla opět poblíž Náplavky, a konkrétně v optice Opticlab, kde prodávala své výrobky (náramky, řetízky) le petit délice. Lenku a její práci jsem poprvé viděla na Minifestivalu, kde jsem u ní pořídila dáreček pro naši Aničku. Vybrala jsem jí jemný stříbrný řetízek s písmenem "A" a zlatým srdíčkem. Andulka ho dostane od svého malého brášky, až se narodí. :) Už na festivalu, jsem obdivovala její náramky, vše je krásná jemná práce. A pro mě velmi vítaná výhoda, náramky nemusíte sundavat, když se jdete koupat. :) Tentokrát jsem si vybrala tyrkysovo-zlatý náramek, který díky volným pojezdům, můžu sundat z ruky, kdykoliv potřebuji. Druhý náramek, který jsem si pořídila, je červený se zlatým nápisem LOVE, a mám ho schovaný až po porodu, protože ten se uvazuje napevno, a tak nechci riskovat, že by mi ho třeba při porodu museli přestřihnout. Lenka vyrábí krásné náramky i pro děti a chlapy. Mrkněte na její FB. :)

vlevo: nový přírůstek do náramkové rodiny, tyrkysovo-zlatý, vpravo: foto od le petit délice a její náramky
Z Rašínova Nábřeží jsme se přesunuly do Kotvy, kde jsem si nemohla odpustit návštěvu 4. patra, kde se nachází Bibloo Concept Store. Mezi světovými značkami jako je třeba Steve Madden, Hunter nebo DKNY, najdete v Bibloo i české návrháře Jakuba Polanku, Barbaru Nesvadbovou, nebo Josefínu Bakošovou, kterou jsem do té doby neznala, ale její kolekce mě uchvátila. Mám tam vyhlédnuté šatičky. :)


Naproti OD Kotva je Palladium, které jsme také nenechaly bez povšimnutí, ale jen v rychlosti jsme zašly do Mango, do Kiehl´s a v Costa Cofffee si daly ledový čaj a ledovou kávu a pokračovaly na náměstí Jiřího z Poděbrad, kde se nachází CAFEFIN. O něm každou chvilku vidím zmínku na Instagramu, čtu samou chválu na jejich kuchařské umění, a tak jsme to chtěly vyzkoušet na vlastní kůži. A uživatelé Instagramu nelžou. Daly jsme si výborný avokádový toust, o který jsem se pak pokusila i doma, kávu a limonádu. Je to krásné prostředí, které na vás dýchá pohodou, kde si nepřipadáte jako v kavárně, ale jako doma. V klidu tu strávíte několik hodin, aniž by vám to přišlo divné. :) Navíc i zde, na náměstí Jiřího z Poděbrad, se odehrávají obdobné farmářské trhy jako na Náplavce, takže nemusíte přejíždět půl města, a můžete si tak vychutnat úžasnou atmosféru na jednom místě. :) Bylo to krásné zakončení, krásného holčičího dne.


Přijela jsem domů sice unavená, ale naprosto spokojená. :) 

Klobouk a šaty H&M, brýle ELLE, kabelka GABBI.CZ, pantofle TAMARIS

Žádné komentáře:

Okomentovat