29. srpna 2017

COFFEE & BOOKS


Při sjíždění instagramu, jsem vždycky záviděla hlavně pražákům, jaké mají stylové, hipsterské a insta-friendly kavárny. Kde se lidé scházejí na snídaně - brunch(e) a v pohodové atmosféře si užívají volného dne
s rodinou nebo přáteli. Jde o typ kaváren, kde si připadáte jako doma a vůbec vám nepřijde divné, jít do takové kavárny úplně sami, přečíst si knížku nebo dodělat resty na notebooku. Nic méně závisti, ač v dobrém, je konec. Protože i náš Děčín má svou stylovou kavárnu, kterou nám naopak mohou ostatní závidět. Je otevřená šest dní v týdnu od pondělí do pátku mají otevřeno už od 7 h ráno, takže někteří šťastlivci stihnou kávu nebo celou snídani, ještě před prací. Jmenuje se COFFEE & BOOKS a najdete ji v ulici Pohraniční. Myslím, že velmi trefný je její podtitul 1. děčínská kulturní kavárna. Jejím smyslem, je vytvořit nejen další kavárnu, i když velmi vydařenou, ale především místo, kde se budou lidé setkávat i za jiným účelem, jako jsou různé přednášky, setkání se zajímavými lidmi, kulturní zážitky, můžete si ji pronajmout i pro své účely.

Máte chuť na kávu a dobrou knihu? Zajděte a knihu si vyberte z velkého množství knih přímo v kavárně. Před jejím otevřením majitelé nasbírali různé druhy knih, kterými naplnili regály z europalet a dřevěných bedýnek, a které si můžete půjčit a zpříjemnit si tak chvilku u kávy. Otevřeně přiznávám, že jsem se do knih podívala až po několikáté návštěvě. Do té doby jsem se kochala božím interiérem, fotila fotky, protože od první návštěvy jsem věděla, že o tomto místu musím napsat na svém blogu. Ale při poslední návštěvě, před tímto článkem, jsem se začetla do knížky Svět podle Garpa od Johna Irvinga nebo do sbírky básní od Vítězslava Nezvala, Až se ti zasteskne.




V Coffee & Books si zakládají na kvalitních potravinách z lokálních zdrojů. Na jejich kváskovém chlebu už jsem asi závislá. Udělají vám tu snídani po celý den. Vybírat můžete ze sladké i slané varianty. Teplé i studené. Jogurt s müsli, mini croissantů s pomazánkou, šunkou nebo marmeládou. Já si většinou dávám míchaná vajíčka s kváskovým chlebem, máslem a zeleninou. K menu je i výborný mošt. Ke kávě si vyberete i z několika dezertů a raw dezertů nebo si můžete koupit do práce ke svačině raw tyčinku. Zkrátka si myslím, že si zde vybere každý a každý, se do tohoto nově vzniklého místa, kde se dá mimochodem platit i kartou, musí zamilovat.




Já jsem tu minimálně jednou do týdne na snídani a doufám, že Kubík, bude také kavárenský typ a budeme sem tak chodit i s ním. :)

Moje oblíbená snídaně :)
Mimochodem, abych nezapomněla, tak obsluha je tu velmi milá a ochotná. Což umocňuje pocit, že nejste v kavárně, ale někde na návštěvě u dobrých známých. Takže kdo jste ještě v Coffe & Books nebyli, zajděte a udělejte si o tomhle krásném místě obrázek sami. Tak s kým z vás se tam na příští snídaní potkám? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat